sobota, 27 października 2012

"Baśnie, Magia, Fantastyka" - wymianka

Na przełomie września i października na forum CraftLadies odbyła się wymianka teatyczna Baśnie, Magia, Fantastyka. Wylosowałam Revi, która uwielbia elfy, więc teoretycznie zadanie było proste. Postanowiłam zrobić kolczyki z reaktywnego szkła, z zawieszkami w postaci malutkich, srebrnych elfów, jednak po ich skończeniu stwierdziłam, że to zdecydowanie za mało.

Postanowiłam zatem dorobić dla niej notes i zakładkę z elfami. Korzystając z dwóch tutoriali na blogu Sasilli (tego i tego) pokolorowałam obrazki z elfami, a po wycięciu umieściłam je na wcześniej przygotowanym przeze mnie notesie i zakładce. Tak oto prezentował się cały komplet:





A ja w zamian otrzymałam frywolitkowo-sutaszowy komplet w moich ulubionych kolorach od... Revi, która wylosowała mnie :)


Jestem bardzo zadowolona z tej wymianki i jak zawsze już nie mogę się doczekać następnej! :D

4 komentarze:

Revi pisze...

Jeszcze raz dziękuję za wspaniały prezent :)

Joanna Orlikowska pisze...

Bardzo się cieszę, że się podoba :)))

Makola pisze...

Przepiękne prace:)
Serdecznie pozdrawiam!

Joanna Orlikowska pisze...

Dziękuję!!! :)

Prześlij komentarz