niedziela, 24 marca 2013

Marcowe Spotkanie

Ostatnio jakoś nie mam weny na wrzucanie tu swoich prac. Trochę ich powstało, ale giną w czeluściach mojego dysku. Gdyby nie wczorajsze craftowe spotkanie u Ki, pewnie nieprędko wzięłabym się za obróbkę zdjęć. Wróciło mi ono trochę sił, więc postaram się powoli nadrobić zaległości :)

A poniżej zdjęcia z wczorajszego craftowania (a raczej głównie z przerw przy sprzątaniu, w trakcie nie w głowie mi było robienie zdjęć :D).




Skupiłyśmy się głównie na dekoracjach Wielkanocnych pod postacią papierowych jajek :)
Poniżej wszystkie nasze prace.



A tutaj moje dwa wytwory ;)






Życzenia z tyłu  przygotowała Ki, dostępne tutaj :)

A więcej zdjęć z wczorajszego dnia znajdziecie u Agi :)

Bardzo dziękuję za to przemiłe popołudnie i mam nadzieję, że niedługo spotkamy się znowu :D

Pozdrawiam,

Joanna

P.S. Wśród wszystkich dzieł Ki znalazłam małą sówkę ozdobioną moim koralikiem. Bardzo przypadła mi do gustu, a Wam? :D



6 komentarzy:

Maryś pisze...

Oj cudnie się musiałyście bawić :)
Serdeczności :)

Drycha pisze...

Jakie masz fajne logo!!!:D

Joanna Orlikowska pisze...

Tak, było fantastycznie, świetna odskocznia od "codzienności" :D
Mam nadzieję, że będą powtórki ;)

Joanna Orlikowska pisze...

Dzięki! Logo nowe, tylko nie mam czasu, żeby powrzucać je na stronę. Więc narazie tylko prace bieżące (których nie jest zbyt wiele ;)) są nim okraszone :]
Mam nadzieję, że po Świętach znajdę więcej czasu, żeby wszystko uaktualnić :)

Rachel pisze...

widać ze było fajnie i kolorowo....i super ze choć na tych zdjęciach widać sprawczynie tego zamieszania- Ki:)prace cudne:)

Małgosia pisze...

Na zdjęciach widzę dobrą zabawę, ale Wam fajnie :)))

Prześlij komentarz